Skontaktuj się z nami! | Masz pytania? Zadzwoń: +48 501 538 302

Zwroty i reklamacje

Masz prawo do zwrotu każdego produktu zakupionego bezpośrednio z naszego sklepu internetowego w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkt musi być w stanie takim, jaki do Państwa dotarł tzn. nie uszkodzony. Produkty zakupione bezpośrednio w sklepie Anwoza muszą zostać zwrócone z powrotem do naszego sklepu, aby dokonany został pełny zwrot pieniędzy.

Anwoza nie ponoszą odpowiedzialności za przedmioty zagubione podczas wysyłki zwrotnej. Jeśli produkt dotrze do Ciebie uszkodzony, zrób zdjęcie i skontaktuj się z nami a wtedy my będziemy reagować natychmiast.

Zasady zwrotów i wymiany

Jeśli nie jesteście Państwo zadowoleni z zakupu i wolelibyście otrzymać inny produkt, istnieje możliwość odesłania zakupionego przedmiotu i uzyskania zwrotu pełnego kosztu zakupu. Kwotę równą wartości produktu prześlemy na konto użyte podczas dokonywania zakupu. Aby jak najszybciej otrzymać nowy, wybrany przez Państwa produkt, prosimy o dokonanie odpowiedniego zakupu w stosownym czasie. Informujemy, że nie oferujemy usługi bezpośredniej wymiany produktów.

Uwaga: aby otrzymać zwrot kosztu zakupu danego produktu, należy zwrócić go do nas w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Aby zwrócić taki produkt lub produkty, muszą być one w oryginalnym, nienaruszonym stanie. Aby uzyskać zwrot kosztu zakupu, produkty zakupione na naszej stronie internetowej muszą zostać zwrócone do naszego magazynu na wskazany przez nas adres.

Oferta produktów zakupionych w trakcie kampanii promocyjnej będzie nadal obowiązywała, jeśli zdecydujecie się Państwo na wybór innego produktu. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt. Z przyjemnością Państwu pomożemy.

PROCEDURA ZWROTÓW

Jak mogę zwrócić moje zamówienie ?

Jeśli pragniecie Państwo dokonać zwrotu otrzymanego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Wyślij wypełniony formularz na adres mailowy: anwoza@wp.pl
Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton.
Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres:

WŁODZIMIERZ ZAKRZEWSKI
AKACJOWA 14
05-320 MROZY

WARUNKI DOKONYWANIA ZWROTÓW

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Po tym czasie Anwoza nie przyjmą żadnych zwrotów dotyczących danego zamówienia. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

Po otrzymaniu przesyłki ze zwracanym towarem przez nasz sklep jest ona przetwarzana i sprawdzana przed przystąpieniem do zatwierdzenia lub odrzucenia danego zwrotu.

Chociaż pracujemy tak szybko, jak to możliwe, proces ten może potrwać maksymalnie do trzech dni. Będziemy wdzięczni za wyrozumiałość. Prosimy zauważyć, że firma Anwoza nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty utracone podczas zwrotnej wysyłki. Dlatego zalecamy korzystanie z poczty poleconej/kuriera oraz podanie nam numeru do śledzenia Państwa przesyłki zwrotnej.

Kiedy otrzymam zwrot?

Po otrzymaniu Państwa przesyłki ze zwracanym towarem przez nasz sklep jest ona przetwarzana i sprawdzana przed przystąpieniem do zatwierdzenia lub odrzucenia danego zwrotu.

Produkt(y) muszą zostać dostarczone w ciągu 14 dni. Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo pełny zwrot kosztów zamówienia. Kiedy zwrot zostanie zatwierdzony w naszym systemie, powinien on być widoczny na Państwa koncie w przeciągu 5-10 dni roboczych.

ZASADY I PROCEDURA REKLAMACJI

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu. Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

– uszkodzenie spowodowane nie przez firmę Anwoza oraz firmy kurierskie, a
przez osobę użytkującą np. oberwanie/połamanie opakowania.
– uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

PROCEDURA REKLAMACJI

Jak mogę zareklamować produkt ?
Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w kartonie i folii zabezpieczającej. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu i przesłanie na adres:

WŁODZIMIERZ ZAKRZEWSKI
AKACJOWA 14
05-320 MROZY

Aby proces reklamacji przebiegł sprawnie, prosimy również o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres anwoza@wp.pl z informacją o nadaniu paczki oraz krótkim opisem powodu reklamacji. Umożliwi to sprawny kontakt z Państwem, gdy wydamy decyzję odnośnie reklamacji.

Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

Close

Cart

Brak produktów w koszyku.